کسب و کار

تولید دستیار مجازی اختصاصی توسط مایکروسافت

دیروز، کمپانی مایکروسافت راهکار متن‌بازی را مبتنی بر مکانیزم بات به منظور تولید دستیارهای مجازی رونمایی کرد. سازمان‌ها، شرکت‌ها و همه تولیدکنندگان نرم‌افزار می توانند بواسطه این پلتفرم، دستیار مجازی با برند خودشان را به راحتی تولید کنند.

ردموندی‌ها این راهکار را بر اساس راه‌حل‌های ایده‌آلی (Best Practice) ارائه دادند، که در زمان همکاری با کمپانی‌های متخصص این زمینه که دستیاران مجازی خود را با آن‌ها تولید کرده بودند، طراحی شده بودند.

متن باز بودن این پلتفرم این امکان را می دهد که هر شخصی بتواند بر اساس آن دستیار اختصاصی خود را توسعه دهد. علاوه بر آن می‌تواند دسترسی کامل به پنل‌های گزارش نتایج تجارب کاربری که یکی از قابلیت‌های اصلی این پلتفرم است، داشته باشد.

تولید دستیار مجازی اختصاصی توسط مایکروسافت
تولید دستیار مجازی اختصاصی توسط مایکروسافت

شرکت مایکروسافت در معرفی این پلتفرم این چنین بیان کرده است:

به جهت افزایش ارتقاء سطح بهره وری توسعه‌دهندگان در تولید چنین دستیارهایی و همچنین ایجاد یک اکوسیستم زنده و فعال که در آن بازخوردهای فراوانی از توسعه‌ی بات‌ها و نرم‌افزارهای گفتگوی این‌چنینی وجود داشته باشد، ما محیطی را فراهم کرده‌ایم که شامل کتابخانه‌ها و مثال‌های اولیه‌ی فراوانی برای استفاده از این مهارت‌ها می باشد.

به واسطه این مهارت‌ها می‌توان در یک نرم‌افزار تعاملی، مصداق‌های جالبی از گفتگو را نظیر پرسیدن و پیدا کردن یک مکان دلخواه، کار با تقویم مثل تنظیم جلسات و مناسبت‌ها، تولید لیست کارها و وظایف، نوشتن و ارسال ایمیل و بسیاری از اعمال دیگر را انجام داد. تمامی این مهارت‌ها قابل شخصی‌سازی می باشند و شامل مدل‌های متعدد برنامه‌نویسی برای زبان‌های مختلف، دیالوگ‌های گوناگون و کدهای نمونه‌ی فراوان هستند.

حذف صدای پیش‌فرض زنانه سیری
بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا