فناوری

کنترل دستور زبان جملات تایپ شده در نرم افزار وورد

نوشتن جملات صحیح گرامری آن ها در نرم افزاری مانند وورد که وظیفه اصلی آن یادداشت و نوشتن مطالب است، بسیار مهم میباشد؛ به همین جهت شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته تا برای رفع مشکلات دستور زبان کاربران در این نرم افزار، برنامه‌های جدیدی را با کمک فناوری یادگیری ماشین پیش بگیرد. 

در رویداد بزرگ توسعه دهندگان مایکروسافت بیلد 2018،‌ یکی از موضوهات اصلی مورد بحث،‌ برنامه‌ریزی این شرکت در حوزه فناوری یادگیری ماشین و استفاده از این فناوری در محصولات و برنامه‌های آتی مایکروسافت بود. به کارگیری این فناوری می‌تواند به نویسندگان و اهل قلم کمک کند، در نرم افزار وورد کمترین اشتباهات دستور زبان و گرامر را داشته باشند و متنی سلیس و روان با رعایت اصول صحیح نگارشی تهیه نمایند. 

با اینکه این شرکت همچنان اطلاعات آشکاری از این به‌روزرسانی نرم افزاری ارائه نداده ولی همین اطلاعات اولیه و توضیحات کلی هم نشان می‌دهد مایکروسافت در تلاش است تا از نظر نرم‌افزاری بهینه‌سازی‌هایی را به انجام برساند و قصد دارد بیش از پیش به نیاز کاربران توجه نماید. 

همچنین مایکروسافت اعلام کرده که این ویژگی در سیستم‌عامل ویندوز ML و با پلتفرم جدید مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) که مایکروسافت در ماه مارس معرفی کرده است،‌ به صورت آفلاین فعال خواهد شد. البته مایکروسافت هنوز زمان عرضه این ویژگی جدید در نرم افزار ورد را مشخص ننموده است. 

همکاری کوالکام با بایدو
بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا