کسب و کار

تصاحب Semantic Machines برای تقویت قابلیت مکالمه کورتانا

شرکت مایکروسافت توانست استارتاپ Semantic Machines را که در زمینه‌ی توسعه‌ی سیستم‌های مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی فعالیت می‌کند تصاحب کند. این غول تکنولوژی این تصاحب را به منظور توسعه‌ و تقویت هر چه بیشتر قابلیت مکالمه‌ی کورتانا انجام دادند.

مایکروسافت از طریق این توافق، نیروهای متخصصی را به استخدام خود درخواهد آورد که مشارکت در توسعه‌ی سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی قدرتمندی را در کارنامه دارند. به عنوان نمونه متخصصان Semantic Machines توسعه‌ی هوش مصنوعی در سیستم‌هایی نظیر Google Now را در کارنامه فعالیتی خود دارند. مدیر ارشد فناوری سمانتیک، پیش از این مدیریت بخش فناوری تکلم در سیری اپل را عهده‌دار بوده است. سایر اعضای تیم سمانتیک متخصصانی هستند که پیش از این در کمپانی Nuance Communications مشغول به کار بوده‌اند.

شرکت مایکروسافت هنگامی این خرید را انجام داد که بسیاری از شرکت‌ها در حال سرمایه‌گذاری گسترده برای توسعه‌ی هر چه بیشتر ویژگی مکالمه در دستیارهای صوتی هوشمند خود میباشند. به واسطه این تصاحب انتظار می‌رود کورتانا در آینده‌ ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار هوشمندانه‌تری داشته باشد. به عنوان مثال احتمالا در آینده شاهد این موضوع خواهیم بود که کورتانا قادر است مکالمات طولانی‌تری داشته باشد و با به خاطر سپردن اطلاعات پیشین شما، بتواند پاسخ‌های هوشمندانه‌تری ارائه دهد.

تبدیل الکسا به مترجم آنی
بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا