فناوری

کورتانا با ویژگی جدید Collections

مایکروسافت ویژگی جدیدی به نام مجموعه‌ها Collections به دستیار کورتانا اضافه کرده است. کورتانا به لطف این ویژگی قادر است کتاب‌ها، سریال‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، دستور پخت و رستوران‌هایی که شما دوستشان دارید و نمی‌خواهید آن‌ها را فراموش کنید، به خاطر بسپارد. ویژگی Collections کورتانا عملکردی مشابه پینترست دارد و با ویندوز 10 لب تاپ و کامپیوتر سازگاری کاملی پیدا کرده است.

از این به بعد هر زمان که کاربر وارد صفحه‌ی وبی شود که محتوایش ارزش ذخیره شدن دارد، مانند صفحه‌ی خرید یک کتابِ خاص، کورتانا ظاهر می‌شود و از کاربر می‌خواهد که لیستی برای ذخیره‌ی آن محتوا ایجاد کند یا آن را به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه کند؛ کاربر همچنین قادر است آن نوتیفیکشن را به‌طور کامل رد کند.

کمپانی مایکروسافت در مطلبی که در وب‌سایت رسمی خود در مورد ویژگی Collections منتشر کرده است، بیان کرده:

کورتانا همیشه در حال یادگیری می‌باشد؛ بنابراین هر چه بیشتر به کورتانا اجازه بدهید که کمکتان کند، او نیز کارهای بیشتری برای‌ شما انجام می‌دهد.

اگر ایرادی نمی‌بینید که دستیار مجازی‌تان روی تمامی مواردی که در فضای آنلاین می‌بینید، نظارت داشته باشد، کورتانا کالکشنز مقدور است بهترین انتخاب ممکن باشد؛ در غیر این‌ صورت، پیشنهاد می‌کنیم که از ویژگی یادشده استفاده نکنید.

گرافیک واقع‌گرایانه بازی GTA V
بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا