فناوری

دستیار هوشمند سه‌بعدی سم

در دنیا شرکت های بزرگی مانند گوگل، امازون، اپل و… در حال توسعه دستیار هوشمندشان در محصولات خود هستند. در این بین، شرکت سامسونگ نیز دستیار هوشمند خود با عنوان بیکسبی را به کاربران ارائه کرد تا رقیبی جدی برای گوگل اسیستنت باشد؛ اما بیکسبی نتوانست موفقیت مورد انتظار شرکت کره‌ای را کسب کند.

بر اساس گزارشات منتشر شده، افشاگری در حساب توییتر خود با انتشار تصاویری، مدعی شده است که سامسونگ روی دستیار صوتی دیگری به نام سم (Sam) کار می‌کند و احتمالاً به‌زودی از آن رونمایی خواهد کرد. البته سامسونگ در این مسیر تنها نیست و دو شرکت دیگر در مراحل توسعه‌ی دستیار هوشمند سه‌بعدی سم، شرکت کره‌ای را همراهی خواهند نمود.

یکی از این شرکت‌ها لایت‌فارم نام دارد که در زمینه‌ی تولید محتوای بصری در حال فعالیت است. آنطور که به نظر می‌رسد وظیفه‌ی طراحی انیمیشن‌های دستیار هوشمند سم وظیفه‌ی شرکت مذکور قرار گرفته است. دستیار صوتی سه‌بعدی سم بسیار جذاب به نظر می‌رسد؛ اما سامسونگ هنوز برنامه‌های خود برای آن را مشخص نکرده و نمی‌دانیم آیا جایگزین دستیار هوشمند بیکسبی خواهد شد یا خیر.

همچنین شرکت همکار دیگر سامسونگ که در توسعه‌ی دستیار صوتی سم مشارکت دارد، شرکتی در زمینه‌ی تبلیغات به نام Cheil است. لایت‌فارم با انتشار بیانیه‌ای در مورد دستیار صوتی سم گفته است که تمام تلاش‌ها صورت گرفته تا آواتار دستیار جدید سامسونگ شبیه به شخصیت‌های واقعی شود که برای مثال می‌توان به موها و لباس سم اشاره نمود.

شبیه‌سازی ‌کردن خط تولید کارخانه رگنسبورگ BMW
بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا