معرفی کسب و کار

نکات مهم در انتخاب هتل در کیش

روند رزرو باید ساده باشد و مسافر بتواند با راهنمایی هتل، اتاق رزرو کند. این شرایط باید در تمام روش‌های رزروی مختلف صادق باشد. مثلا رزرو اتاق به‌صورت مستقیم و از قسمت پذیرش هتل، رزرو آنلاین از طریق وب‌سایت اصلی هتل یا رزرو آنلاین هتل توسط وب‌سایت‌هایی که پیشنهاد ویژه در اختیار شما قرار می‌دهند.

معطلی در تسویه حساب

مسافری که تمام طول روز را در هواپیما بوده، دوست ندارد در صف‌های طولانی پذیرش منتظر بماند. مسافران لوکس هم از این قائده مستثنی نیستند. برخی از هتل‌ها از اپل استور کمک می‌گیرند، در نتیجه هیچ صفی در قسمت پذیرش وجود ندارد.

به محض اینکه به اتاق رزرو شده وارد شدید، کارکنان هتل ۱۰ دقیقه فرصت دارند تا چمدان‌های شما را به دست‌تان برسانند. روزی که هتل را ترک می‎کنید، هتل باید هر کاری انجام بدهد تا مسافران لوکس منتظر نمانند.

دستشویی هتل اهمیت زیادی دارد

دستشویی هتل دقیقا مثل دستشویی خانه‌های لوکس به فضایی برای نشان دادن امکانات تبدیل شده و بهتر است این موارد در آن وجود داشته باشد: دستگاه تهویه‌ی هوا، سینک برای خانم‌ها و آقایان، فضای کافی کنار سینک برای قرار دادن وسایل شخصی، پریز به تعداد کافی، استفاده از سنگ‌های گران‌قیمت که لکه روی آن‌ها به جا نمی‌ماند، یک وان دو نفره، فشار آب مناسب برای دوش، شوینده‌هایی که بویی خیلی زنانه یا خیلی مردانه نداشته نباشند، ژل حمام، صابون (دو عدد)، حوله و دمپایی حوله‌ای، تعداد زیادی حوله‌ی باکیفیت، آینه‌‌ای که نور کافی داشته باشد، تعداد کافی گیره‌ی لباس برای خشک شدن لباس‌های خیس. (تهیه کردن این مورد بسیار ساده است در عین حال در هتل‌ها کمتر دیده می‌شود)

برای رزرو هتل در کیش کافی است سری به سایت هتل های کیش بزنید

اگر وب سایتی دارید که صرفا خودتان بازدید کننده آن هست ، باید به دنبال تبلیغات گسترده باشید اما با وجود این همه تبلیغ در گوگل و تبلیغات بنری کجا جای مناسبی هست ؟

چرا به فکر سئو سایت خود نیستید ؟ همان خدمات و کالاهایی که ارائه میکنید نقطه هدف هستند یا همان کلمات کلیدی پس الان وقت آن رسیده که لیست دقیقی از این واژه ها پیدا کنید و با آژانس تبلیغاتی ماهان ارتباط بگیرید و راهنمای لازم را در مورد سئو و بهینه سازی کسب کنید

تاسیسات برودتی و حرارتی سنتر پایپ
بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا